On-the-road.reismee.nl

Van Hollywood naar Amsterdam

Weer ontbeten in het hotel. Merle wilde nog graag een tour langs de huizen van bekende sterren doen dus op naar de Boulevard om een tour te scoren. Helaas bleken de meeste tours te lang te duren en we moesten de auto op tijd inleveren dus die tour moet maar een andere keer plaatsvinden. Schrale troost is dat je toch niet veel van de huizen ziet door de enorme heggen en hekken.

Uitgecheckt, auto ingepakt en op naar het vliegveld. Auto inleveren was erg makkelijk. Je rijdt naar Alamo, ze vragen of je geen problemen met de auto hebt gehad en wensen je een goede reis. Volgens de uitdraai hadden we 4940 kilometer gereden. Met spijt in ons hart namen we afscheid van de geweldige auto en vertrokken met de shuttle naar het vliegveld. Bagage ingecheckt, koffers en toen wijzelf door de X-ray en wachten maar op het vliegtuig. Gelukkig vertrok het vliegtuig op tijd en hadden we redelijk goede plaatsen. We hebben geprobeerd te slapen maar dat lukte niet zo erg. In het begin lijkt het alsof de vlucht eindeloos duurt, maar dan gaat het ineens toch snel. We vertrokken op vrijdagavond om 17.40 uur en kwamen op zaterdag om 12.30 uur (tja, die 9 uur tijdverschil krijg je er ineens weer bij) aan. Bagage ophalen en dan met de trein naar huis.

Het was zo raar om ineens weer in Nederland te zijn. Onze eigen auto viel wel erg tegen na de luxe SUV. Je boodschappen worden niet meer voor je ingepakt en het was ook niet meer zo warm.

Al met al hebben we echt een geweldige reis gehad, veel beter nog dan verwacht. Het was leuk om in veel afwisselende accommodaties te slapen en we vonden de Amerikanen buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Het landschap is zo gevarieerd en overweldigend. Je kan het niet uitleggen, je moet het gewoon zien.

Ik vond het hartstikke leuk dat jullie allemaal met ons meegereisd hebben. Het is echt heel apart om jullie berichtjes te lezen als je zover weg zit. Ik vond het ook leuk dat ons verslag heel wat herinneringen bij sommigen oproept. Grappig dat zo'n reis dan toch gelijke gevoelens oplevert.

Tja, en nu gaat het gewone dagelijkse leven weer van start. Over een paar dagen zal het lijken alsof we nooit zijn weggeweest, maar dat is na iedere vakantie zo. Ik ben blij dat alles heel goed verlopen is en ik hoop dat jullie weer met ons meereizen als we weer eens zo ver weg aan.

Liefs,

Jacqueline (en de rest)

Agnes

Dear family,
Nou, 't zit er alweer op hè. Wat een prachtige reis hebben jullie toch maar gemaakt. Zoveel gezien en beleefd in relatief zo korte tijd.
En gezond weer thuis, is ook belangrijk!
Heb nog veel napret en dan maar weer aan het werk etc.
groetjes Agnes