On-the-road.reismee.nl

Planning week 2: (10 t/m 16 augustus)

11 augustus
Vandaag reizen we vanuit Zion Ponderosa naar Bryce Canyon National Park. Dit moet in ruim een uur kunnen.
In Bryce willen we een paar korte wandelingen maken.

Daarna gaan we weer terug naar Zion en ook daar kunnen we weer een korte wandeling maken.

12 augustus
In de ochtend nog een wandeling in Zion en dan een ritje naar Page (ongeveer 1,5 uur). Misschien een frisse duik in Lake Powell en nog een dam bekijken.

13 augustus
In de ochtend naar Antelope Canyon en daarna doorreizen naar Bluff.

14 augustus
Een hele dag in Bluff. We willen natuurlijk de bekende Monument Valley zien want die hebben we al in diverse films voorbij zien komen. Eventueel kunnen we ook nog naar het Gooseneck State Park waar je een mooi uitzicht hebt op de Colorado rivier. We weten nog niet helemaal zeker of we vandaag doorreizen naar Cortez of dat we toch nog een nachtje in Bluff blijven.

15 augustus
Vandaag bezoeken we Mesa Verde National Park met daarin de cliffwoningen van indianen. Aan het einde van de dag rijden we naar Chinle (3 uur rijden) waar we in onze authentieke hogan verblijven in national park Canyon de Chelly.

16 augustus
De hele dag om Canyon de Chelly te bekijken. Aan het einde van de dag naar onze Wigwam in Holbrook.

tante José

Vandaag, 2 augustus, is het erg bewolkt en druilerig weer in Nederland. Des te meer reden om morgen te vertrekken. Een hele mooie vlucht en een goede start van jullie amazing vakantie toegewenst.
Dikke kus