On-the-road.reismee.nl

Van Zion naar Page

Toch nog wat gammel op weg naar Page. Wat later opgestaan, koffers weer in de auto en daar gingen we weer. We hebben er best lang over gereden, het was warm en we zijn dus vaak gestopt om even op adem te komen. Onderweg hebben we de Pink Coral Sand Dunes nog even aan gedaan. Enorme (natuurlijk) duinen van een soort oranje zand. Het vreemde was, dat de duinen midden tussen de bergen lagen. Het was een schitterende weg ernaar toe. Rotsen, bomen, koeien die vrij rondliepen.......... Aan het einde van de middag kwamen we in Page aan.

We hadden er even niet aan gedacht dat Page wel een zomertijd heeft. De klok kon dus weer een uur terug. Het motel zag er aardig uit, niet heel bijzonder, maar voor dat geld goed genoeg. De eigenaar verzorgt 's avonds een barbecue voor de gasten. Op naar de supermarkt om spullen te kopen dus. Voordat je zo'n supermarkt door bent, duurt ook even, want het is niet te geloven hoeveel keuze ze hebben. We hebben steaks, hamburgers, fruit en worstjes ingeslagen. Een paar uur later zaten we gezellig onder een rieten parasol aan de bbq maaltijd samen met een stel Fransen, Italianen en anderstaligen. Vroeg het bed in, airco aan want het was nog steeds heet.

henk en henni katgert

jacqueline, dank voor de leuke verhalen en de mooie foto,s. we zijn zelf ook in de buurt geweest, maar jullie reis is zeker avontuurlijker, maar dat heeft met de leeftijd te maken. veel plezier verder.

groetjes,

h&h.