On-the-road.reismee.nl

van Las Vegas naar Zion

Uitchecken was om 10.00 uur dus we konden weer een beetje uitslapen. Daarna auto in en op naar Zion. Onderweg een ontbijtbuffet (all you can eat for 9 dollar!) en weer snel de auto in want het was al 40 graden. Quint knapt aardig op van de stootkuur, we horen niet steeds meer van dat geblaf op de achterbank. Alleen is Merle nu erg hees, dus die is heel rustig nu. Ik ben ook wat grieperig, maar ik heb het idee dat dat ook wel van de airco's komt. Van die droge koude lucht de hele dag en dan ineens de hitte in, dat doet geen goed.

We hebben rustig aan gereden en kwamen 's middags in Zion National Park aan. We zijn er met de auto doorheen gereden en keken weer onze ogen uit. Overal rode rotsen, gemengd met wit en roze. Je weet echt niet wat je ziet. Hoe kan het zo ontstaan al die kleuren? Daarna een rockshop bezocht en op naar Zion Ponderosa. We hebben een cabin, een geweldige blokhut met een tweepersoons stapelbed (echt zoiets had ik nog nooit gezien). Quint wil op het uitklapbed in de kamer dus de verdeling is weer helemaal rond. De Ponderosa is een soort American vakantiepark, dus je kan hier van alles doen (klimmen, paintballen, paardrijden, etc.) We hebben net een pizza laten bezorgen en duiken zo het bunkbed in want morgenvroeg vertrekken we naar Bryce Canyon. Als we dan nog fit zijn kunnen we daarna nog een wandeling in Zion park maken want dat moet ook de moeite waard zijn.

(O)pa +Bup

Hallo allemaal,
wat een lawine aan belevenissen.Volgens mij heb jullie minstens nog eenzelfde periode thuis nodig om alles te verwerken!Maar ik zou bijna jaloers worden op hetgeen jullie allemaal meemaken en vooral zien.We zijn erg benieuwd naar de foto,s die jullie ongetwijfeld in grote hoeveelheden gemaakt hebben.Maar dat komt nog wel.
Hopelijk zijn de kwaaltjes gauw over;het zou immers erg jammer zijn als je daardoor een stuk van de reis niet helemaal meekrijgt.
Heel veel plezier voor het verdere deel en we zijn nieuwsgierig naar het vervolg.
(o)pa en bup.