On-the-road.reismee.nl

Bryce park

Vandaag op naar Bryce. Volgens Tom een route van zo'n 1,5 uur maar Tom schat alles nogal optimistisch in, dus hielden we rekening met een wat langere reistijd. Eerst ontbeten in een diner die er leuk uitzag. Eenmaal binnen bleek het ding ontzettend goor. Helaas hadden we toen al besteld. Quint zat aan de cereals dus die had nergens last van maar de french toast en de pancakes van Merle en mij zagen er toch niet zo fris uit. GJ is immuun voor elke vorm van voedselvergiftiging dus die heeft alles braaf opgegeten.

Toen op pad naar Bryce. Een werkelijk prachtige route. Je rolt van de ene verbazing in de andere. Rode bergen, witte bergen met rode strepen, zwarte bergen, beekjes, het is zo mooi dat het niet te omschrijven is. We bereikten Bryce redelijk snel en zijn met de shuttlebus het park doorgegaan. Het was weer lekker warm vandaag, dus hoeden op en insmeren (ja, ja, al doende leert men). We zijn naar Bryce point gereden en hebben daar genoten van het schouwspel van Bryce. Het leek wel een sprookjeswoud, zo mooi. Je verwacht dat er elk moment elfjes om je hoofd komen dwarrelen. Het is niet te bevatten dat de natuur op relatief korte afstanden zo mooi kan zijn. Na rondgewandeld te hebben, zijn we weer richting Zion Ponderosa vertrokken. Zowaar tijd om even wat te lezen, dit reislog bij te werken en de volgende dagen uit te stippelen.

Ik zal proberen om wat foto's te uploaden, maar het is nogal druk hier en er is maar 1 pc...........

Laura Roelvink

Leuk hoor, jullie verhalen. Bij mij komen er ook allerlei herinneringen boven. Nu snap je denk ik ook wel waarom de Amerikanen het hebben over Big, Bigger, Biggest! Hebben jullie nog wat gewonnen in Las Vegas?