On-the-road.reismee.nl

van Bluff naar Cortez

De eigenaressen van de B&B waren echt bijzonder gastvrij. Na een heerlijk ontbijt (eindelijk zelf gebakken vers brood met jam en gekookte eieren in plaats van die vette hap) op de veranda, terug naar Monument Valley. Dit was ongeveer 45 minuten rijden, dus goed te overzien. We zijn bij diverse kraampjes gestopt en hebben heel veel windvangers, sieraden en aardewerk gezien. Vervolgens op naar het park. Monument Valley is prachtig om te zien (zoals bijna alles tot nu toe). Quint had bijpassende muziek op zijn MP4 (Once upon a time in the West) dus wevoelden ons alsof we in een film van ClintEastwood figureerden. We zijn een paar miles het park doorgecrost: het park is niet bestraat, dus je rijdt echt off road door kuilen en rul zand, veel foto's genomen en toen het park weer uit. De auto was bijna oranje van al dat droge zand. Nog een stop bij een indianenshop waar we nog een tijdje hebben gepraat met de eigenaar.

Daarna de auto weer in en op naar Cortez. We zitten zoveel in de auto of in de schaduw dat we echt nog net zo wit zijn als toen we gingen. Geen spoortje bruin te bekennen. In Cortez had ik niets geboekt, dus we moesten een aantal hotels af voordat we er een voor een leuke prijs te pakken hadden. We zitten nu in de Rodeway Inn. Het is een beetje shabby, maar er zitten een zwembad en gameroom bij dus we vermaken ons wel even. Het is hier gelukkig ook aardig afgekoeld, dus ik denk dat we vannacht zonder airco prima kunnen slapen.

o(ma) Ria

Heel indrukwekkend allemaal, leuk die foto's, krijg je echt een beeld bij de verhalen. Als je weer thuis bent, en je verslag leest, kun je nog maanden op de herinneringen teren! Geniet nog van de laatste week want voordat je het weet zit je weer in Loo-City.
Dikke kus

tante José

Hallo lieve luitjes,

Ik beleef in herinnering de reis met jullie mee. Een beetje jaloers ben ik wel. Een reis om nooit te vergeten. En Gerrit schilderen kan altijd nog! Ik weet zeker dat je trots bent op je gezin en dat je dit nooit had willen missen. Dikke kus vorr jullie alle vier van tante José