On-the-road.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevindenen waar we zijngeweest! Meer informatie over onszelf en de reis die wij gaanmaken vind je in het profiel.

We zienje graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jacqueline

a.deijzen@chello.nl

Hoi Jacquo, GJ, Quinten en Merle,
Hartstikke leuk, op de eerste plaats dat jullie zo’n grote reis gaan maken en ten tweede dat je er een weblog van maakt zodat wij een beetje mee kunnen genieten van alle prachtigs dat jullie gaan zien. Deze ervaring nemen jullie mee voor de rest van je leven, echt énig!
Fijn dat je geslaagd bent uiteindelijk Quinten, dat maakt de reis voor jou extra bijzonder.
Ik hoop dat jullie een onvergetelijke tijd zullen beleven in Amerika maar zorg goed voor elkaar.
IK REIS MET JULLIE MEE HOOR!
Groetjes Agnes

Christine & Michiel

Hoi luitjes de reis zit er erg spannend en gevariëerd uit! We weten haast wel zeker dat jullie het erg naar jullie zin zullen hebben. Alvast een goede reis gewenst, vergeet de sokken niet aan te trekken en we zullen jullie avonturen op de voet volgen. Liefs,
Christine & Michiel

Jolanda

Hallo Jacqueline,

Ik kwam op deze site terecht omdat ik reisverhalen zocht over Amerika. Jullie gaan een heel mooie reis maken, wij zijn vorig jaar ook in Amerika geweest. We hebben sommige delen van jullie vakantie ook gedaan, echt schitterend! Leuk dat jullie ook zelf de overnachtingen hebben geboekt, veel leuker dan standaard uit een boekje. Zorg dat je in ieder geval ook in Page iets hebt geboekt (misschien had je dat al). Wij wilden in Page een Antelope Canyon tour doen maar dat deden ze maar tot 15.00 uur, we waren te laat, daar hadden we wel spijt van. Daarna konden we geen hotel meer vinden in Page want alles was vol en moesten we een paar uur rijden om ergens te kunnen overnachten.

Een hele fijne vakantie gewenst, dat zal het zeker worden.

Groetjes Jolanda.